loading...

رايت مي - Writeme

Translation service provider

بازدید : 194
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

محققين و دانشگاهيان بسياري، در روند امور تحقيقاتي خويش، كارهاي ترجمه پايان نامه و مقاله، ترجمه چكيده پايان نامه (Abstract)، ترجمه عنوان پايان نامه و … را به مترجمان متخصص مي‌سپارند. ترجمه پايان نامه (Thesis Translation) يكي از مهم‌ترين منابع كسب اطلاعات براي دانشجويان دوره فوق ليسانس و PHD است. بنابراين خدمات آنلاين ترجمه پايان نامه، مقاله و كتاب توسط مؤسسات آنلاين را مي‌توان پاسخ مدرني براي نيازهاي سنتي ترجمه دانست.

مطابق آنچه درباره نياز سنتي ترجمه عنوان شد، قبل از آن كه خدمات ترجمه در اينترنت بصورت آنلاين رونق يابد، يافتن مترجم داراي تخصص براي انجام اين كارها به اندازه قابل‌ توجهي دشوار بوده است.

در روش سنتي لزوم صرف وقت جهت جستجو و پيدا كردن مترجم باتجربه و متعهد، لزوم هماهنگي با مترجم جهت تحويل فايل‌ها به وي و همچنين دريافت فايل‌هاي ترجمه، دشواري اعتماد به فرد و اعتماد به زمان تحويل تعيين شده، سنجش كيفيت ترجمه و پرداخت وجه، كارهاي دشواري بوده ­اند و از مشكلات آن روش به حساب مي‌آمده‌اند.

افرادي كه نيازمند ترجمه پايان نامه كارشناسي ارشد، ترجمه پايان نامه به زبان انگليسي، ترجمه پايان نامه كارشناسي، ترجمه چكيده پايان نامه و امثال آن بوده‌اند براي انجام اين كار بايد به دفاتر ترجمه مراجعه كرده و كارها بصورت حضوري انجام مي‌شده است.

يكي ديگر از مشكلات پيش روي افراد نبود دفاتر ترجمه در بسياري از شهرهاي كوچك بوده است. بنابراين رونق خدمات آنلاين ترجمه تخصصي متون مشكلات زيادي را حل كرده است. بنابراين امروزه به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به سايت‌هاي معتبر ترجمه، از مقدار صحيح و منصفانه قيمت ترجمه پايان نامه آگاه شده بهترين خدمات را دريافت نماييد.

اهميت و چالش هاي پيش رو در ترجمه تخصصي پايان نامه

در تمامي دوره‌هاي تحصيلي دانشگاه از ليسانس تا دكتري، پايان نامه از مهم‌ترين مواردي است كه بايد به‌درستي انجام شده و به آن پرداخته شود. در تمامي دوران تحصيل و كار يك فرد، براي ارزيابي دوره‌هاي تحصيلي گذشته همواره به پايان نامه ارجاع داده خواهد شد. براي انجام پايان نامه نيز بايد تحقيقات و مطالعات بسياري انجام شود كه در اين زمينه، مطالعه متون و پايان نامه‌هاي انگليسي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

برخي از اساتيد در رشته‌هاي مختلف نيز ترجمه كتاب به‌عنوان پايان نامه را به دانشجويان خويش پيشنهاد مي‌دهند. در بسياري از اوقات نيز پايان نامه افراد به‌عنوان طرح‌هاي تحقيقاتي در صنايعي مانند شركت برق، كارخانه‌هاي مس و فولاد و صنعت نفت و گاز و پتروشيمي و وزارت بهداشت و امثال آن پذيرفته مي‌شوند كه افراد در روال انجام طرح، به ترجمه عنوان پايان نامه به انگليسي، ترجمه موضوع پايان نامه، يا ترجمه پروپوزال به انگليسي و … نيازمند هستند. لذا ترجمه پايان نامه و متعلقات و امثال آن در دنياي خدمات ترجمه، بخش قابل‌توجهي را به خود اختصاص داده است.

با توجه به اين كه خدمات آنلاين ترجمه بسياري از مشكلات روش سنتي خدمات ترجمه و مراجعه به دفاتر را مرتفع نموده اما اين روش ارائه خدمات نيز مشكلات و دغدغه‌هاي خاص خود را دارد. مثلاً شايد سفارش ترجمه مقاله يا پايان نامه را در يك مجموعه نامعتبر ثبت نماييد و در هنگام تحويل كار، با يك ترجمه‌­ي پر از اشتباه و كاري غيرحرفه‌اي مواجه شويد.

ترجمه ناقص يا مقدار زياد هزينه ترجمه پايان نامه، مبلغ غيرمنصفانه هزينه ترجمه چكيده پايان نامه و امثال آن هم از ديگر معضلات رايج خدمات ترجمه آنلاين مي‌باشند كه توسط برخي از مؤسسات نامعتبر و كم‌تجربه ايجاد مي‌شوند. اگر راه‌ چاره اين مشكلات را ندانيد يا انتظار اين اتفاقات را نداشته باشيد ممكن است با شرايطي برخورد نماييد كه از خدمات ترجمه پايان نامه آن موسسه رضايتمند نشويد.

راه‌ چاره عبور از چنين مشكلاتي، جستجو و يافتن موسسه‌هاي معتبر و متخصص و متعهد است.

ترجمه تخصصي چكيده پايان نامه

تمامي دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري براي ارائه و دفاع از رساله خود نيازمند ترجمه چكيده به انگليسي هستند. اين ترجمه بايد به اندازه كافي از سطح بالايي برخوردار باشد زيرا در رساله چاپ خواهد شد و همواره همراه رزومه تحصيلي فرد مشاهده مي‌شود. بنابراين اگر براي دفاع از پايان نامه خود نيازمند ترجمه چكيده پايان نامه به انگليسي هستيد تيم مترجمان رايت مي افتخار دارد كه خدمات ترجمه فارسي به انگليسي چكيده پايان نامه را با بهترين كيفيت به مخاطبان خود ارائه مي‌دهد. هزينه ترجمه چكيده پايان نامه در اين مجموعه كاملاً منصفانه و دانشجويي محاسبه خواهد شد.

ترجمه پايان نامه انگليسي به فارسي

بسياري از دانشجويان در مطالعات خود نياز به استفاده از مطالب پايان نامه‌هاي انگليسي دارند. مورد ديگري كه بايد به آن توجه شود اين است كه دانشجويان فوق ليسانس و دكتري بايد مرزهاي علم و دانش را حداقل يك گام در پايان نامه خود به جلو ببرند. پس به‌شدت لازم دارند كه بدانند كه در حوزه كاري پايان نامه آن‌ها، علم و دانش روز دنيا به كجا رسيده تا ايده‌هاي جديدتري ارائه دهند و باعث پيشرفت دانش در آن حوزه شوند. بنابراين نيازمند ترجمه پايان نامه انگليسي به فارسي هستند تا از جايگاه جديد دانش در آن حوزه اطلاع كامل داشته باشند.

ترجمه پايان نامه فارسي به انگليسي

يك دانشجوي ليسانس يا ارشد و يا دكتري، با انجام پايان نامه خود، فارغ‌التحصيل به‌حساب مي‌آيد. اما فارغ‌التحصيل شدن، پايان كار مطالعات و تحقيقات نيست. درواقع مادامي‌كه يك محقق، نتيجه مطالعه و پژوهش خود را در مجلات معتبر منتشر نكرده باشد مانند آن است كه كار خود را بي‌نتيجه رها كرده باشد. زيرا مطالعات و پژوهش‌هاي محققان از اهميت بسيار بالايي برخوردارند.

بايد ساير محققان در دنيا با پيشرفت‌هايي كه اين محقق بدان دست يافته آشنا شوند و آن‌ها تكرار مكررات نكنند. بنابراين ترجمه پايان نامه به انگليسي براي انتشار در مجلات ISI بهترين گزينه در اين زمينه است. اهميت مقالاتي كه يك دانشجو در فضاي بين‌المللي علم و دانش منتشر كرده آن‌قدر زياد است كه در تمامي مصاحبه‌هاي تحصيلي يا شغلي به آن اتكا شده و امتياز بزرگي محسوب مي‌شود. اگر براي ترجمه فارسي به انگليسي پايان نامه يا ترجمه تخصصي پايان نامه نيازمند مترجم حرفه‌اي و متخصص هستيد تيم رايت مي، با بهترين مترجمين، آماده ارائه خدمات آنلاين ترجمه پايان نامه مي‌باشد.

ويژگي‌ها و راهكارهاي رايت مي

رايت مي راهكارهاي زيادي را بكار گرفته تا بتواند بهترين خدمات ترجمه پايان نامه كارشناسي ارشد و يا دكتري را به دانشجويان ارائه دهد. در اين زمينه راهكار ويژه‌اي كه مي‌توان از آن نام برد استفاده از مترجمين متخصص هر رشته براي ترجمه است. راهكار ديگر اين مجموعه براي افزايش كيفيت، ارزيابي فايل‌هاي ترجمه شده پيش از تحويل به مخاطب مي‌باشد. بعلاوه در حوزه خدمات فني نيز راهكارهايي مانند آنلاين بودن كامل فرآيند ثبت سفارش و تحويل فايل، فراهم نمودن امكانات كامل در سايت، ايجاد ارتباط مترجم با مخاطب و پاسخگويي ۲۴ ساعته در تمامي روزهاي هفته بكار گرفته شده‌اند.

قيمت ترجمه پايان نامه

اغلب دانشجويان براي سپردن كارهاي ترجمه همواره نگران هزينه ترجمه اند. بنابراين با وجود استفاده از بهترين تيم متخصص و ارائه بالاترين كيفيت خدمات ترجمه، قيمت منصفانه‌اي در نظر گرفته ايم تا دانشجويان به‌راحتي قادر به پرداخت آن باشند و بدين ترتيب توسعه و نشر دانش نيز آسان تر شود.

قيمت‌هاي منصفانه در رايت مي در جهت تسهيل استفاده از خدمات ترجمه پايان نامه براي دانشجويان است. زيرا يكي از مهم‌ترين اهداف و رسالت‌هاي اين مجموعه كمك به توسعه و نشر دانش است.

رايگان و بدون دردسر فايل خودرا براي ما ارسال نماييد تا قيمت گذاري شود و با توجه به بودجه و كيفيت مورد نظر پروژه خود را ثبت نماييد. قيمت ترجمه چكيده پايان نامه ار فارسي به انگليسي بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي شود. ما در عين ارائه خدمات با بالاترين كيفيت، نرخ ترجمه مناسبي ارائه نموده ايم.

هيچ هزينه جانبي بابت پشتيباني، تايپ و … به مبلغ پروژه اضافه نمي شود. براي مشاهده هزينه ترجمه پايان نامه و چكيده به صفحه هزينه ترجمه مراجعه كنيد.

ضمانت ويژه كيفيت و زمان تحويل ترجمه

حضور تعداد بيش از ۱۰۰۰ مترجم متعهد و كارآزموده داخلي و خارجي در رايت مي و استفاده از بهترين راهكارهاي ارائه خدمات ترجمه، ضمانت ويژه اين مجموعه به مخاطبين آن است. رايت مي در حوزه كيفيت خدمات ترجمه داراي نماد دوستاره است بصورت كاملاً تخصصي به ترجمه پايان نامه، ترجمه مقاله، كتاب و… مي‌پردازد. علاوه بر اين در مجموعه رايت مي، زمان تحويل فايل ترجمه و كيفيت آن نيز كنترل مي‌شود و رضايت مخاطب، بالاترين اولويت تيم است.

اگر نياز به ترجمه فوري چكيده داريد حتما حين ثبت سفارش، محدوديت زماني خودرا مطرح كنيد تا مطابق با زماني كه در اختيار داريد پروژه انجام و تحويل گردد.

منبع (Source): ترجمه چكيده و ترجمه پايان نامه با قيمت دانشجويي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 2845
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه